ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





بگذار در قاب ...

  اس ام اس عاشقانه - اس ام اس عاشقونه - اس ام اس عارفانه تقدیم به تمام دوستداران وب دنیای اس ام اس

 

 بگذار در قاب چشمانت یک بار دیگر خود را ببینم

 

من خود را در چشمهای سرد و بی عاطفه ات و تو خود را در اشکهای گرم و روانم ببین

 

بگذار حرفهایم را ترانه کنم و برایت بسرایم

 

من غزل عاشقی بخوانم و تو غزل خداحافظی

 

من هیچ وقت از تو سیر نخواهم شد

 

اما بگذار یک دل سیر ببینمت

 

ای که با نسیم آرام آمدی و چون برق و باد رفتی

 

دلم را به کجا می بری ؟

 

من هنوز هستم

 

 http://s1.picofile.com/file/6357769614/love1_eshgh_ax_ba2inam_50_.jpg 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 23:29 | |